Vi søker

CRM & Marketing Automation Spesialist

CRM & Marketing Automation Spesialist

(Ok, så er tittelen kanskje ikke så heftig – men om du får jobben, kan du lage en bedre tittel selv)

Hei! 👋🏻

Så hyggelig at du ble nysgjerrig nok til å trykke på annonsen! Jeg skal gjøre mitt beste for at denne teksten er verdt tiden du bruker på å lese dette.

Forhåpentligvis vet du bittelitt om NAF fra før, vi har jo vært tilstede i snart 100 år – men det er veldig forskjellig hva folk assosierer oss med. Vi er til for mange, nesten en halv million medlemmer og vel så mange kunder – og disse skal alle oppleve at de blir både sett og forstått. De skal alle oppleve at vi kjenner deres behov og er superrelevante når vi kommuniserer med de.

..og det er her DU kommer inn!

For hvem håper vi at du er?

Vi tror og håper at du er en person som elsker å nerde inn i systemene for å produsere de beste kampanjene, aktivitetene og automatisere det som automatiseres kan. Du tilfredsstilles av å se en flyt som kobler mail sammen med SMS-utsendelse og eventuelt andre kanaler som i sum skaper en god medlemsopplevelse - som igjen trigger både lojalitet og salg. Du elsker å grave i tall og analyser for å hele tiden se hvordan man kan optimalisere kundedialogen – og du gir deg ikke før tallene peker den veien du ønsker.

Hvem er vi?

Om du blir ansatt, vil du tilhøre CRM-teamet som er en artig gjeng. Trond kan fly og familien har jobbet i NAF i generasjoner (!), May kan dra på med skikkelig deilig Trysil-dialekt, Stine er den med det største hjertet, Trine trener så mye at vi andre skammer oss, Ingvild har akkurat blitt mamma og koser seg hjemme om dagen og Henning er vår alt-mulig-mann som alltid smiler. Og så har vi Trine-Lise. Hun er løvemammaen som sørger for at du har det du trenger for å levere så godt som bare du kan ❤️

Needless to say; en godt og blandet gjeng med høy kompetanse innen CRM-faget med lassevis av erfaring som gleder seg til å få nye kollegaer ombord!

Sånn utover dette teamet, så er vi ca. 140 ansatte som hører til på kontoret i Oslo sentrum. Vi liker å tro at vi er en likandes gjeng, og våre medarbeiderundersøkelser bekrefter at dette er en arbeidsplass i toppskiktet i Norge. Vi har også kommet veldig langt når det kommer til agil transformasjon og tillitsbasert kultur – men det kan du få lov til å høre mer om i intervjuet 😉

Oppgaven som du må kjenne at trigger deg:

Kjenn godt etter om det du leser nå snart trigger deg, hvis ikke, så kan det være at dette ikke er noe for deg.

Vi er gode men skal bli best i klassen. Vi skal vite hva vårt medlem trenger før de vet det selv engang. Vi skal kommunisere i de kanalene medlemmet vårt liker best å bli kommunisert med – og med den riktige stemmen, bildene og rekkefølgen som de foretrekker. Vi skal også eksperimentere, for vi er ikke redde for et og annet mageplask – det gjør oss bare enda bedre! Og vi skal selvsagt ha de produktene og tjenestene som er uunnværlige for medlemmene våre.

..dette er ikke ene og alene ditt ansvar altså, men du må finne motivasjon til å bli med og realisere denne ambisjonen fra et CRM-ståsted.

Vi skal være relevante og vi skal også tillate oss å overraske – på en positiv måte. Medlemmene våre skal elske oss.

Blir du trigget? Da søker du. Nå!

..og hvis du ønsker å lese en standard stillingsannonse, så scroll videre – vi skjønner at noen av våre lesere kan ønske seg det ;)

Vi søker CRM & Marketing Automation Spesialist

CRM-teamet i NAF har de siste årene satset stort på datadrevet og automatisert kundedialog. Vi arbeider kontinuerlig for å målrette kundedialogen og utvikle gode kommunikasjonskonsepter. Vårt arbeid er helt nødvendig for å tiltrekke og engasjere våre medlemmer og kunder, bidra til økt medlemsverdi og skape lojalitet i medlemsmassen. CRM er sentralt når NAF skal utvikle gode medlemsopplevelser og lønnsom forretningsdrift. Etterspørselen etter vår kompetanse og våre leveranser bare øker i organisasjonen. Derfor søker vi en initiativrik og erfaren kollega til vårt CRM Team.

Er det deg vi leter etter?

Vi ser etter en kollega som har bred erfaring med datadrevet og automatisert kundedialog, samt erfaring med å kommunikasjonskonsepter knyttet til kundelivsløpet. Det er viktig for oss at du har kommersiell teft og forstår hvordan CRM kan skape økt forretningsverdi. Ditt analytiske hode bruker innsikt og analyse for å forstå, begeistre og beholde kundene. Du er nysgjerrig og utforskende, og drives av å skape gode kundeopplevelser og kommunisere på kundens behov. Du deler av din digitale kompetanse med resten av den nysgjerrige gjengen i NAF.

Hva skal du gjøre?

  • Ansvarlig for videreutvikling og optimalisere kommunikasjonskonsepter knyttet til kundelivsløpet og bidra til at medlemmene våre opplever høy medlemsverdi og ønsker å være hos oss lenge!
  • Være rådgiver og støttespiller for produkteamene i organisasjonen og bygge kommunikasjonskonsepter som støtter deres behov
  • Ansvarlig for å etablere og videreutvikle automatisert og hendelsesbasert kundedialog på tvers av kanaler
  • Utforske og analysere data for å bygge innsikt om medlemmene våre
  • Bidra til at NAF gir sine medlemmer og kunder gode tilbud, relevant innhold og høy opplevd medlemsverdi – alltid!

Vi søker deg som har

  • Relevant utdanning på universitet-/høyskolenivå og/eller lang erfaring fra tilsvarende rolle
  • Erfaring fra utvikling av nye kommunikasjonskonsepter knyttet til kundereisen
  • Stor interesse for CRM-fagområdet og datadrevet og automatisert kundedialog på tvers av kanaler
  • Erfaring fra å jobbe smidig i tverrfaglige team
  • Gode kommunikasjons- og formidlingsevner
  • Resultatorientert og god gjennomføringsevne

Litt om hvordan det er å jobbe i NAF

NAF er en trygg og solid merkevare, med en stor og voksende medlemsmasse. Vi er organisert i tverrfaglige team, hvor alle har én personalleder og én leveranseleder. Altså én som bryr seg om deg og din utvikling og én som bryr seg om deg og dine prestasjoner. Våre ansatte får stor frihet og teamene jobber etter egendefinerte mål (OKR). Sammen sørger vi for å nå NAFs ambisjoner.

Hvis du blir med på laget får du blant annet

  • En spennende jobb i et kompetent og dynamisk arbeidsmiljø
  • Konkurransedyktige betingelser og gode personalordninger
  • Fagmiljø med fokus på din faglige utvikling
  • Utfordrende og meningsfylte arbeidsoppgaver
  • Sosiale og hyggelige kollegaer
  • Nye fine lokaler sentralt i Oslo sentrum

Og har du lest alt dette, så er du nok over snittet interessert – kanskje er du den rette?

Bli med på reisen

Vil du jobbe med oss?

Har du spørsmål om stillingen?

Trine-Lise Olsson

Leder CRM

91300294
Ansatte diskuterer løsninger
Ikke overbevist enda

Se hvordan det er å jobbe i NAF